Kryssning bokad !

Hohooo Sandra har städat, alldeles själv till och med! Den du.
Röjja röjja.. Nu borde jag egentligen bädda rent också meeen jag måste ju ha någonting att göra imorn med såå det får bli då.
Annars då, riktigt flitig har jag varit spelade ju fotboll i skolan, sen efter Fjalle vart över här så tog jag mig en promenix med omväg ner på stan för att leta cykel och jaa Pärlan stod där med FÅGELBAJS (säkert tredje gången nu den blivit bajsad, jag ska allt bajja tillbaka på dom jäklarna), trampade vidare till Sara och sen hemmåt. Puuh! hurtbullen haha. Nu ska jag köra lite armar och rumpa.

Hittade Sara strykandes på gardiner, haha hon är så hemmig den horan ;) så sött sött.
Vi bokade kryssning den 24-25 APRIL via MAGALUF.NU JOIN US !! Det bliiiir grymt...
Vår hytt blev Sara, Geeelica stjärnan och Line :) Vi kan party..
!! PARTY ELITEN ÄR PÅ PLATS !!



 


image568

Good bajj good bajj hatten på svajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0