Look at the view

såå mysig stad, upp och ner, ner och upp Sandra gaal på ballens topp !
(oops såg så här i efterhand att detta kan misstolkas, men balle betyder för mig BALKONG och BALLERINA)


ain'n it beautiful?

Tjatjiiing en morgon full Sandra knäcker en bira på "ballen" på hotellet.
Där satt vi tre och solade, tills de ringde och sa -aja baja där får ni inte sitta.
Grannarna mitt emot spelade hög svensk musik för oss, jag var nöjd nöjd nöjd!  

Såg förresten när jag letade lägenheter att det fanns en leileghet ledig just mitt emot vårt hotell :)

Nu ska jag ut med jycken, dra en snabbis i durren och sen glo moviie "Be kind rewind" kanske?.
Nej jag ska inte ut ikväll, soo don't even think about it!!

Puss puss du söte bomulstuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0