Lufse tuffs

Jag kan ha den jobbigaste hunden i världen..
Hemma är han lugn eller joo klart han nojjar upp mig om jag är själv eftersom han skäller så fort han tror han hör något.. Om det inte är på morgonen då han snarkar värre än Husse och näst intill omöjlig att väcka.
Men inatt så har han små voffat hela tiden, han kan inte bo i en lägenhet på stan helt enkelt :p
För mycket folk runt omkring som han ligger och lyssnar till.
Puh! Ville dräpa jycken inatt, han höll hos vakna. LUFSEN!!
Men så sa herrn att han hade sprut (glades) på toan, så den hämtade jag och så fort Lufs voffade kom jag med sprutet. smells niice haha.
Vet inte om det funka men jag lyckades somna nån gång på morgonen ivaf.
Nu sitter man här, snart idrott.. Tror jag kommer få sitta i solen och läsa en bok då ;)
Sen ska jag hämta upp jycken..
Ooops vågar man fråga hur han har skött sig?
Iofs så verkar Lufs mer kär i Micke än vad han är i mig, lilla jycken jag är ju din favvo!
aa hoppas det gått bra ivaf, Stort Gracias to Mickä som stått ut med min krävande hund! tihii

time too gooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0