Lugnaa fredagen

haha tjeeena !
Som att det är min grej... IckE
Men jag var lugn tills ett tiden ivaf, satt hos Elina och Filling med Rodney och Stefan.
Hur trevligt som helst och jätte jätte fina katter hade dom, im in looove !
Fatta att ett djur kan få mig så fäst och käär !
Efter vi suttit där och snackat så gled jag och Gore till han för att hämta mera alkohol och sen glida på fest.
Aa där var det party all right, massa fulla människor och där satt jag med världens fullaste Rodney.. Han däckade väl rätt snyggt.
kExet kom och hämtade mig och vi gled upp till Micke en sväng efter det åkte jag hem.
Här hemma var det fest, fan inte visste jag att morsan kunde hålla igång så länge ;)
Massa räggersch var det här. Ganska så trevligt faktist.
haha en old old boyfriend var här också liksom, what a coincidence.
Hur länge som helst sen jag träffade han.
Fullt hus här inatt ivaf mm prima skinka japp japp.

Nu glor jag på vänner, jag älskar VÄNNER. De gänget borde göra en film !!
Ska nog dra och göra en äggmacka, ikväll ska vi grilla hos Nattis och Erik på landet och dricka bira såklart !!
Sen blir det utgång, kanske Lotus kanske Newbridge var länge sen jag var där :)

Finn är ju i köping med ligan så ikväll är det Louis som kommer fram..
haha morsan om mickä -jaha ska han till Köping och provfilma?
!! Jag skrattar  !!
Tror alla dom egentligen ska på casting, det finns nog inge bröllop där.
det bara "heter" så.... haha genomskådade !!
Mongoloidsen från E-toWn

aa frulle var det.. tja tja tjena en bettskena

image576


Så här såg det ut när kom till sverige i december, alltså låångt ovanför våra huvuden. FINT !
Tänk om man skulle kunna åka hiss enda dit upp och sätta sig på ett moln och bara ta det Sabai sabai, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0