Mittwoch

Idag har jag ont i nacken, bäddade rent igår så nu låg ju alla kuddar på sin plats i sängen.
Kuddarna ska inte ligga på sin plats i sängen, inte i min säng ivaf, det blir för mycket för mig to high.
Imorse när jag vakna låg jag i ett kuddhav, har bergis kramat sönder dom inatt. Tur att dom inte lever!
Sov alltså inte allt för bra, kuddarna bråkade ju. Kankse att dom lever endå?

Vaknade upp till ett riktigt trist väder och på skit humör..
Lyckopiller lyckopiller lyckopiller......I need some ;)

Slutar sent idag, 14.3o... Då ska jag kila hem dra en snabbis i duschen, sen hojja ner på stan och möta upp kusin och sen fika med Sara eller något . Yeees bilderna ska ha kommit idag, tillåt mig ett garv.. GARV!

Imorgon drar morsan och lämnar mig ENSAMMEN i huset.. Då blir det inte mycket sömn, nojjig som jag är.
Lufsen han sover ju hårdare än mig och skulle aldrig vakna till om någon tar sig in... Tönt lufs!
Kommer sitta tryckt i ett hörn på mitt rum och hoppas att spökerna inte hittar mig. aa så jävla töntig är jag.
Nedervåningen är för mycket fönster så där törs jag inte vara, övervåninger gör iofs lite ondare att hoppa ur fönstret från men det får jag ta, om det nu skulle hända någe :p
Bra Sandra -Nojja upp dig själv igen bara... Do it !

Sov med mig
!!

Little miss Sunshiiine says bye bye

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-04-16 @ 12:47:25
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: sandra

Tack detsamma =)

2008-04-16 @ 15:32:41
URL: http://sunniie.blogg.se
Postat av: Madde

hehe,dessvärre är jag väl ganska så icke kung på de :) heehe,ska bli sköjj å flumma bort klotet i helgen :)

2008-04-16 @ 17:48:19
URL: http://madelenen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0