My trip to Oslo

waaaaas AWESOME!
 Vi hade så sjukt kul.
Resan dit var låång men endå skoj, vi hade endel stop på vägen och efter käket på MAX satte jag igång med Bacardin och ölen såååklart. Efter tullen till Oslo så började deras S formade vägar hela vägen in till "sentrum" som de stavar det.. Sen har dom så gamla skyltar, allt ser lite old school ut faktist ;)

I Oslo sen då så letade vi upp ett hotell, Macke ville vist inte bo hos Micke eller någon annan. Jag är ju inte så kräsen, jag menar allting löser sig. Jag kan däcka var som helst, bara det finns tak och täcke sen att mina saker är på plats.

First class millenium blev det. Bira efter bira gled ner och Micke plop, Nate och Conny tittade förbi.. Vi kilade till ett fancy fancy ute ställe det var som om man var i en grotta, vitmålad med en massa "bratz" typer men endå inte..
Det dracks en hel del och när Malin och Geo kom dit så blev det röjj på golvet också.
Helt plötsligt är Nate och Micke utslängda så vi kilar vidare till nästa ställe... Me dont now where. Där blev någon av oss också kicked out eller om dom kom på att Nate inte var gammal nog då det är 20 på nästan alla ställen ute. Så vi byter ställe igen... Tror vi var på fyra olika uteställen i Oslo den kvällen, hur kul som helst!!
Massa alkohol och snurrigt var det ;) Träffade Fredde en sväng också, kul att äntligen få träffa honom liksom.

Efterfesten sen då, där var det busigt värre. Det blev hos Geo och Malin. Oj oj oj säger jag bara, men fan vad kul det var.. Malin var jävla rolig haha. Däckade visst uppe hos Geo och vaknade upp av att han städade.. shiit städa en lördagsmorgon!? haha tog en bulle till hotellet och började dricka igen.
det var SOOOL! så vi satt uppe på 7:nde våningen utanför fönstret på någon sorts "ränna"  och drack bira. En av grannarna kom och sällskapa oss. Sen ringde brandkåren och sa där får ni inte sitta!

Tog en power nap och sen var det dags att glida över till Micke plop.. Skojja inte vad jag var snurrig och flummig.
Men uppe hos Micke sen kunde jag inte ens få ner en öl.. fy vad jag mådde :p Blåbäret Molle, Micke, Nate, Macke och MIcke drack på ivaf och medans jag funderade på att gå hem så ändrade jag mig i sista sekund klockan 01 då vi skulle ut på krogen.. FAN SANDRA DU ÄR I OSLO SLUTA TÖNTA DIG!

Vi gick på psycadelic partaj på klubb Pi. Brandlarmet gick 10 minuter efter vi kommit in så vi fick stå ute kanske i 15 minuter tills vi kunde gå in och studdsa igen. Jag och blåbäret satt mest och snackade. Han var fett rolig, diggar han.. and guess what haha han och Micke snackar värmlänska booya inge mysig dialekt alls, bara den gör att man garvar så fort dom öppnar munnen liksom ;) Några öl senare och Sandra var igång igen.
När krogen stängt vimsa vi omkring på stan med två lite mindre smarta killar i täten. Blåbäret hade rätt hela tiden men de andra vägrade lyssna så många omvägar blev det..
Hux flux är vi hos Conny där vi sitter i korridoren och sjunger till gitarr och dricker. myspys!

Men vi behövde lite högmusik och åkte därför mot hotellet igen för att hämta öl sen en halvgalen biltur till Mickes och molles hem. Där de skulle vara utflyttade på söndag, as if liksom ;) Lite stökigt men vafaan himla härligt gäng och alkohol, man ska inte klaga!
Det kom upp två värmlänningar till, booyaha! Vi drack och pratade, lyssnade på musik. Hur trevligt som helst..
Sen blidde jag hungrig och vi åkte till hotellet för frulle, yees äntligen käk sandra!!
efter frullen ville macke dra en power nap, han ska ju endå köra 5 timmar hem till sverige..

vid halv tio var vi tillbaka igen hos killarna, japp japp korkade upp en flarra vin och jaa full blev man igen ;) De kan party där borta vill jag lova ;) Jag diggade dom sååå jävla mycket, vilken gäng alltså!  Galen Ali baba också haha  Du aer än väldig schnygg brud.. haha
Allt var helt toppen. och som sagt bilderna kommer då de glada värmlänningarna skickat över dom.

Sen en sak till..... Haka på till Norge och jobba med mig över sommarn!?!?
Jag är 90 % säker på att jag glider dit, det är antingen det eller Spanien. Så kom igen nu, join me!!
Ska få med mig kusin och så vet jag att Li är bra sugen ;).

OSLO ROCKS MAAAN'

Nu ska jag glo film hos ummm what do we call him?? mr.Klantblom?

Tjaaatjiiing babyyy

Kommentarer
Postat av: C

Me want.. Har en sambo bara som kan vara ett problem.. Men vi får snacka om det dära!

2008-04-08 @ 15:28:19
Postat av: Matilda

MEN sicken händelserik och rolig helg du verkar haft! :-) Go Sandra liksom... Hehe! ;-P "Klantblom", haha det var mig ett passande smeknamn må jag säga! *asg* PUSS!!!

2008-04-08 @ 19:06:06
URL: http://lenamatildaelisabeth.blogg.se
Postat av: sandra

Haha jaa det var en galen helg ;)
ses snart hoppas jag! puss ^o^

2008-04-08 @ 22:36:20
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0