När petter kekar en reka

Valborg... wiii Fjortisarnas alla egna dag, yiiiey!
Ikväll ska det drickas, meen inte som i helgen.
Och inte framför en illaluktande rökig brasa. nee först hos kusin sen röjj röjj röjj.
Meen jag känner mig huxflux lite nere faktist, gryyymt ont i magen efter maten och inga kläder har jag heller.
*snyftar en tår*

Har köpt en kamera though så imörn kommer det bilder.

Kusin vitamin och jag ska på road trip på fredag, vart vet vi inte än men Norrköping, Göteborg eller kanske kanske KD står på kartan... Hälsa på Blåbär? :) aa han som e Törr i näbba ;)
Vi vill bara kila somewhere !!

Nu är man ju långledig också yiiiey!

Nee tillbaka till klädletandet så man kommer iväg nån fucking gång mannen.

Ha en toppen kväll alla tjorvar och korvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0