Ni är sjuka..

Hah jag har de galnaste vänner någonsin ;)
Fredagen startade på hotell Statt där Caroline firade sin 20 års dag i en svit.
Där var det trevligt och fulla blev vi ;).. Körde hej knäckt fast i ölspel, WohOo!
Efter  hotellet blidde det Lotus där vi mötte upp dårarna!
Där var det full rulle, hoho vilket kalas. Kusin och Ida var också där -jaa cykel på köpEet!
Efter dans på högtalarna stängde krogen och full som jag var trodde jag ju att min väska var försvunnen, virra omkring på lotus och Sami hjälpte mig till slut  att spärra kortet..VARFÖR!?
Gick sen till hotellet för att leta upp Sara då jag ser min fina väska stå där och vänta på mig.
Rackarns!
Upp till Rolle på en vodka red bull (som att jag behövde mer) och singstar för att sen kila ner några trappor till resten av tokarna.. Ojoj där var vi glada!
Jag, Emma, Kim och Bobby badade sen när vi gick upp så hade alla däckat, jahopp..
Blöt i håret gick väl jag med och däckade.

Såå lagom snygg lördagsmorgonen ;) håret stod åt alla håll och kanter, hah ni skulle sett!
Kläderna var alldeles våta så fick låna Mickes, t shirt och shorts. Pricken över i:t ;)
Jajaa påt igen ba.. Nu kör vi tjejer och killar!
Det var brottningsmatch, piskpisk och bara massa skoj lördagsmorgon härj.

Sen gick jag till hotellet för att hämta min mobil telefon och se där se där, mina klasskompisar hade stämt en mysig bad dag... Can i join you girlz??
Oasen blev det och det var såå mysigt! Även om jag var totalt snurrig så hade jag skoj.
Jag, Sara, Johanna, Ida, Emeli och tjocka Sabina (ja hon ska ha bebis hon med) hade en grymt skön bad dag..
Jag lekte runt med en 8 åring också, lärde honom göra tricks i vattnet ;).

Efter Oasen kilade jag hem för att fixa mig för kvällen, åkte över till kusin där vi alla tre var slitna..
Men no time for rest det är ju fest!
Vidare till Lotus igen där det var hus mycket "utlänningar" som helst.. alltså sånna som inte är från vår stad, vad ska man kalla såna? utböldingar?! yayaaa kul kul!
Jag och Sara körde på... och påååå

Söndagen WohOo pigg och glad.... eller hur var det?
Jag hade ingen huvudvärk ivaf ;)
Gled hem och hämtade glass och sen förbi MAX, mums !!
Sen var det filmis med den enögde piraten och Mickä..

Idag ska jag och kusin söka jobb i Oslo.... eller ivaf fixa till Cv:t... Sen ska jag försöka se på filmen AWAKE med Jessika alba..

Tack tack Sandra utan frack

SKÖN HELG!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är allt bra skööön du! Haha... :-D Galen var ordet ja...!

2008-04-14 @ 13:02:17
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se
Postat av: sandra

Jaa när är ni med och flummar? :)

2008-04-14 @ 14:57:47
URL: http://sunniie.blogg.se
Postat av: Matilda

I sinom tid! ;-)

2008-04-14 @ 14:59:41
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0