Snart ska hon märkas

yapp yapp yapp...
himla läskigt att stå där och boka tid nu ska det verkligen ske liksom.. ooo mufasa!!
Patrik (tatueraren) Jahaa det var ju du som var här och velade för två år sen va? ;)
Haha japp japp det var jag det och nu fan ska det vara dags.
Vad jag ska göra då??
Blir något i nacken och en Virgo på handleden, ändrade mig om aum tecknet även om jag tycker om det så vill jag inte ha det där längre. Det kan få bli senare i livet.. Nattis har ju redan ett där också, kan ju inte vara likadana ;p.
hihi fjärilar i magen -Sandra ska få feel some pain !!
Please can you be there and hold my hand??

Fick min pizza med, thank you papa!
Pallade inte norrköping idag, känner mig dålig för det. men himla jobbigt att bara hinna sova två timmar innan jag ska upp och jobba i skolan. Hade vart skillnad om det var Hvilsta, där behöver jag ingen sömn för att kunna mitt jobb, ne jag jobbar till och med bättre när jag är på snurrig nivå.

Nu ska jag brumma vidare med HÖG HÖG skön psykadelisc musik ner till byn. dunk dunk skruv skruv. aaaah!

Smell ya later uti vår hage där fann vi nakne Tage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0