Stjärnan

yeea that's me =)
Farsan plockade mig 13.50 från mig och vi gled in till Blue Lotus där Patrik stog redo.
Jahopp då kör vi då.
Redo??
Jaa.. haha nu är jag nervös det kommer ju göra ont det här :p
-Nu börjar jag.
-Oj kändes det bara så här? vad besviken jag blir..
Where was the pain liksom?? Var mer en skumt behaglig känsla.

Efter tatton hoppasde jag i duschen och tvättade rent den sen gled jag, Emma och Tobbe till bolaget.. Woopi vi kila till stadsparken och drack några öl. Smaskens ! Såå himla skönt ute när solen skiner. Sen blev det iskallt.
Då hojjade jag hem till Micke där M&M låg as usual ;) Såg på 100 höjdare och åt en cheese. Fy dom är verkligen inte goda... Kyckling ska det vara !
NU ligger jag hemma i min säng, ståfräs så det skriker om det.
Skulle behöva en varm karl här som kan värma mig.. mm men sånt lyx har man icke så BURR säger jag.

Ska krypa ner under mina tre täcken nu...

Wiiiie im marked for life now !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0