sweeeet

Heeey hallooo
Inatt har jag sovit så jävla gott :) sleeeepy
Men ville inte gå upp imorse, det hade varit så gryyymt skönt att bara få ligga kvar.
Fatta att få ligga och dra sig en hel morgon, hur länge sen var inte det?
Ne nu snart ska det allt bli en sån dag, förutom en söndag!
Jag ska vakna upp nyktert och bara ligga och glo i taket typ.
Sen efter att jag studerat taket klart så kan jag gå ut och gå i det fina vädret, varför finns det inte tid för sånt för??
Undra om man grejar en lugn lördag för då skulle jag få en sån morgon där på söndagen.
Aa vore chill.
Om jag lyssnar sen e en annan sak.. men vad är jag så orolig för att missa?
oftast missar jag ju ingenting.. däremot saknar jag lat mornar. Så kom igen nu, offra en kväll tjejen!

Kryssning imorn, känns tungt att behöva gå till skolan först... alltså kommer jag vara så tok trött och behöva dricka sprit (socker energi).. dricker jag sprit blir jag tok full.. ojoj vilka bekymmer man har här i livet..
FY SATAN SÅ JÄVLA KUL VI SKA HA MINA VÄNNER !!!!!!
Fast igår hade jag de värsta bekymerna någonsin, tänkte på lite saker som kommer upp då och då.
This bad stuff that im trying to forget about.... FUCK IT as Chrises says.
Fy skulle kunnat grina igår, var så sur och ledsen. Bah livet sög hård äcklig caramel!
Meen nån fick mig på andra tankar.. tur var väl det ! =)

Idag har jag kört runt på David i skogen "slingan" upp och ner för backar, ni ska veta hur kämpigt det kan vara att köra en rullstol. Kommer få fin fin träningsvärk i bakbenen imorn, inga små backar jag slet i.


Nu ska jag packa inför kryssningen sen kommer kusin vitamin och hämtar mig för circus..CirCus Wiktoria
haha jag kommer dö när clownerna kommer, nån galning här har helt ändrat min syn på clowner... oyea belive me!

Kyss på "kryss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0