Timmarna innan..

nu är det mindre än 2 timmar kvar tills jag ska tatueras, hoho är jag verkligen säker på det här??
Nattis ringde just och sa någe vettigt och smart till mig ;)
Att eftersom jag kommer sätta den på ryggen så kommer jag inte att riktigt se den och därför kommer jag inte tänka så mycket på den och heller inte ångra mig. thank you for those words !
För smärtan tänker jag inte på, det ska bara bli kul. Jag har verkligen inte en aning om hur ont eller inte det kommer att göra. suprise suprise! Så många smärttrösklar? har man endå inte på ryggen.
Ska bli så kul !! hoppas jag.

Måste ner på stan sen när jag är klar och visa kusinen vad min farsa gjort med mig, sen lär jag ju visa hela viiiida världen!! haha. Emman ska nog med och se när jag "plågas".

Är på toppen humör idag, veckan är full planerad och soolen är här.

Måndag: Im getting a tattoo... Stan o köpa Circus tickets.
Tisdag: Planera ! ;)
Onsdag: CIRCUS !! jag och kusin
Torsdag: Jalla hej dååå.. KRYSSNING!
Fredag: Full rulle
Lördag: du borde vila då tjejen.
Söndag: MYS

Livet bara rusar förbi.. shiit jag blir så stressad, så mycket jag måste hinna med här i livet innan jag blir gammal.

Puss å hej från en söt tjej

Kommentarer
Postat av: Sara

va kul vi ska ha söta tjejen ;)

2008-04-21 @ 22:50:48
URL: http://saaraans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0