What a beautiful morning..

TJohOo, så lagom kallt när jag och David var till Stålfors och stan imorse. riktigt kyligt i skuggan.
Men vindstilla och i solen är det underbart !!
Saknar att hänga på Robbans balle nu faktist, var så skönt att sitta där och sola på mornarna. like last spring before i left to Floriiida.
Men nu är det annorlunda och jag och David ska ha läsning efter rasten och den kör vi såklart utomhus om det funkar... Så det ska bli soft. Jag älskar solen !! and i love my life... and everything in it !

Tatueringen då, hur känns den?
Känns inte mycket alls faktist, lite stelt som att jag är en gnutta solbränd men inget jag riktigt tänker på.
Eleverna kallar mig nu...... jaasåklart.... Stjärnan!
-Tja stjärnan!
Passar mig fint ;)

Ska snart träffa Sara, vi ska leta skor åt mig på hennes rast.
Sen ska jag träffa kusinvitamin som ska byta däck på min gård, which will take like 4 hours.. 1 hour wheel.
Vill hänga i en park och spela boll eller kubb...

Hej dåå mina skrållor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0