WoOoH

Har ni märkt av det?? Solen skiner lite då och dåå sen det bästa av allt ÄNTLIIIGEN FREEDAG!
Fan så härligt!
Fast egentligen ser jag nästan mer fram emot imorgon då jag har planerat att sova till ivaf 12 alltså jätte jätte länge, oo ska dra mig i sängen! Sen dra ett sköönt bad och flumma på dagen efter fyllan. ;) LOVELY!
Det är min lördags plan... hur det blir med det jaa det visar sig.

Fretag idag ivaf.. och jag slutar om 2 timmar ungefär då ska jag glida förbi Fiskparken och köpa en piincett på MUS. Sen hem och kanske vila upp mig till kvällen då det är partajj på Statt eftersom CAROLIN har fyllt 20 gamla år !! WooH Nu bliiir det fest..

Nu ska jag ringa FRIDAS klippotek och fixa mig en frisör tid..
Klipp dig kärring, du ser ju förjävlig ut ;)

TjooLång pling plång

Kommentarer
Postat av: Saris

Wooohooooooooo...;)

2008-04-12 @ 15:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0