De er skickli gott me...

älsklingens spaghetti mit fleischersås ;) thanks sweetheart.

Har sovit som en stock i morse, verkligen !
var uppe en gång o borstade tänderna, la mig igen och sov as hårt till typ 13.30.
Tv gubben har vart här, VI HAR NU TV KANALER ;) chillar till THE VOICE nu, good shit !

Skulle kunna sova mera men jag har saker att göra, byta skor och sen dra nån öl.
Hänga tvätt kan jag med göra, hjärtat har ju tvättat så jag må ju hjälpa till !

Imorgon och i övermorgon är det jobb, första vakt.
får se om det blir något med Molles jobb imorgon kväll, vi är bjudna på musikal!? och middag. Bara de att vi inte fått några tider så vi vet inte om vi går eller inte.. De visar sig.

musikalen är från nån känd film om en far med massa barn som sen skaffar sig en nanny som lär barnen sjunga och så. sen blir gubben kär i nannyn och så är det väl en story där med ;) aa så mkt vet jag. Men vet ní vilken film det handlar om?? Var Tina som berättade lite kort om den men jag minns såklart inte the title ! Något med Music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0