det ljusnar i mörkret...

aa det är mörkt i Oslo nu but i can see the light.
Jag har ett jobb, egna pengar eller aa snart ;) och ännu en fin helg har gått.
Vad gjorde så? Jo i fredags jobbade jag ju... kom hem 04.30 typ.
Skit nojigt att gå hem faktist, jag trenger min cykel !!
Denna gång när jag gick hem så gick jag efter varje par/tjej jag såg för att känna nån sorts trygghet en lördag morgon ;)
jag som redan är paranoid blir ju inte bättre av att det finns ju sjukt mycket skummisar i den här stan, okej de hemlösa och pundarna pallar väl inte göra så mkt de har annat att tänka på men alla andra skummisar!

Kom hem ivaf lördag morgon, älskling ligger däckad i soffan. Jag tror att jag väckt honom när han går in på toaletten utan att ens ha sett att jag satt framför honom.. han kommer ut från toan 5 minuter senare och lägger sig på madrassen i v-rummet.. utan att minnas ett jota dagen efter.. Sleep walker ! Sen väckte jag honom när han skulle upp på jobb klockan 7/8 ? Både han o Hebas e försenade... Bra jobbat där ;)



Lördag !! yihOo han kommer o väcker mig vid 2 tiden. jag är ju tvärdöd efter natt jobb, har ju inte arbetat på år o dar känns det som. Vi börjar ordna till i lyan, Chriss fyller år och Micke o Molle hade bjudit över folk på takfest.. bara det att det var pissigt väder så festen blev inte av sen.. Det var grabbkväll hemma hos oss och jag kilade vidare till Faltin på kalas.

Där var et etuna bor :) yihoo.. Faltin kom o mötte mig där trikken släppt av mig i majorstuen "rosen" något.
De hade en takvåning, grymt mysig. Bumbi, Jocke, Jocke, Tess, Kalle, Karin mf.l etuna bor var där. Himla kul att se lite bekanta face igen..
Vi drog ut på La Belle sen, var väl sissodär. Jag o Jocke satt och pimpla pilz mest :)

Sen efter stängning gav jag mig ut på en låång låång promenad utan att veta om jag gick rätt haha.
hitta fram till Karl Johans sen, där jag tror att en manlig hora försökte hooka upp med mig..
haha fy satan!! men jag prata med honom tills jag var nära nog att säga att min pojkvän snart kommer, så kila han.

Jag mötte upp Heb, vi skulle på E luva vid aker, men alkoholen var slut så jag tog beslutet att kila hem istället. Älskling kom o mötte mig o vi drog varsin öl tills jag tvärdäckade i sängen.. vakna upp och sov lite till ;)
Sen var det dags att gå upp, söndag vid 16.oo ;)

Vi for iväg på en road trip, köpte peppes pizza (norges goaste pizza sägs det) och gottis på bunndis.
sen var det moff och trivsel.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0