Det var väl snålt ?

baah endast 500 kronor i dricks idag.. hade iofs det på känn.
Men nu har jag ivaf nästan tjänat ihop till nästa hyra, om jag inte hade shoppat. Men på ett ungefär så är 6 dagars jobb en hyra.

Annars så har jag inte blivit ett dugg bättre, mera sjuk !! Mera ont i halsen, mera snuvig o.s.v... Det suger!
Är ivaf på bättre humör idag än igår, inte konstigt kanske..
Har varit till affärn och shoppat Dumle o mera gottis till o med Ananas ;)
Jag ska ha det koosligt ikväll, grabbarna är sletna från gårdagen.

nu ska jag glida in i durren. Sen meducineras och kura in mig i en kokong.

Yoo Bitch kanske glider med mig hem efter min Etuna helg :D Jag är  G L A D.
De som jag minst trodde skulle ta rumpan ur vagnen och komma hit har faktist varit de enda som gjort det.
ja, jag hade fel ;)

Kommentarer
Postat av: sara

=) Sandra va kul att magda ska hälsa på. Men du ska veta att jag hade kommit direkt om vi hade varit lediga samtidigt o jag hade pengar. Jag ska försöka komma snart jag vill verkligen!!

2008-08-10 @ 08:26:57
Postat av: Elin

Saaraa! =) Säg till om du ska dit, joinar jag dig gärna!

2008-08-10 @ 17:54:43
Postat av: Sandraa

hey ! vilken Elin då? ;) dit är ju hit.. ere K kanske?

2008-08-11 @ 11:59:47
URL: http://sunniie.blogg.se/
Postat av: yeees, kjellekvist :)

vill jhu dra en party helg med dig! nu när man är singel o allt ^^ haha

2008-08-12 @ 23:41:20
Postat av: Sandraa

men det är väl klart :)fast jag jobbar just nu typ varje helg.. men vi får kika i schemat sen ordna något :D

2008-08-13 @ 10:17:38
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0