En söndag på scotsman



Nu har jag kommit hem från jobb för ca 20 minuter sen.. Ska snart gå o sova, har varit en chillig dag på jobbet med knappt några gäster. Endå lyckades jag få 700 kr i tips ;) Jag är great !
Fanns ingen David idag att tävla med men en Veronica som det tyvärr inte gick så bra för, hon måste ha tappat pengar.
Lätt hänt med våra plånisar =(

Ajahaaa tajm for bed, ledig imorgon. Då blir det lite shopping.

Just ja.. Varje dag jag jobbar får jag se minst en smäll.. Inga små smällar heller, fy jag vill aldrig bli slagen ;)
Mitt huvud skulle inte sitta kvar på min hals om jag fick en sån smäll vissa får.
Förutom en smäll idag (som en rullstolsbunden gav en as schysst kille) så var det en tant som söp och jiddra med en av stammisarna. När hon sen reser sig upp för att gå ut till vår avdelning får bartendern syn på att hon är gravid, cirka 8 MÅNADEN ! Han sa ju direkt att hon får EJ serveras!  Där sitter hon full som ett ägg med en kid i magen och sen halvsover.. Hon kräktes sen och en gubbe förde henne hemmåt?.. Fy fan för henne !

När jag sen hojjade hem så låg en man typ avdäckad i ett hörn, jag tänkte cykla vidare men så tänkte jag också what if ! tänk om något e knas. jag stannade till, petade karln på axeln och hörde om han var okej. Han ryckte till och mumlade Mm something. När han sen flyttade lite på sig så såg jag ju att han hade en del prylers på sig.
Så jag hojade vidare hemmåt sen ivaf när jag såg att han andades ;) snällt, ikke sant?


Torsdagen klockan 15.15 är det sandras återkomst till E-town :)
Har just bokat bussen, vill helst åka tåg eftersom det är bättre sittplatser men nu gick bussen en bättre tid.
Får bli tåget hem istället men det bokar jag när jag vet om min käre Bettan (cykeln) får haka på.

aa sängen var det yaO

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Thanks =)

2008-08-18 @ 10:00:18
URL: http://mathildav.blogg.se/
Postat av: Sara

kan vi inte ses direkt torsdag? jag e ledig så vi kanske kan fika iaf på stan?!?!?!?!? :D :D

2008-08-18 @ 11:26:12
Postat av: Sandraa

off course.. fast behöver klippas och till bolis för shoot tårtan som ska serveras på fredagen ;)

2008-08-18 @ 14:48:18
URL: http://sunniie.blogg.se/
Postat av: Milton

Haha, jo! =) Men jag kollar ej på det, men Scream har ja ju sett typ 5000000000000000000000 ggr =) Haha



Ha en go dag du med, när komme du o hälsar på?

2008-08-18 @ 14:58:54
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0