Eskilstuna var gØy

Oyea.. Tack mina underbara vänner för Make up store smink lektion och en vit fin klocka !
Behövde både en klocka och nytt smink o lite tips ;)

Torsdagen då jag kom hem var jag helt S L U T. Så medans morsan lagade mat tog jag en tupplur i en stor nybäddad skön säng. det var sweet. Lufsen var såå jävla glad att se mig igen, han hoppade upp o ner i sängen vi busa som tusan.
jag saknar min vovve ! o mest av allt mina bäbizar, Råttan o Tarzan. Kommer aldrig aldrig glömma mina kissar.
Senare på torsdagen så mötte jag upp med Li o Sara vi drog en snabbis på H&M sen blev det Grappy, After work oyea !
Drog två xiderus sen ville inte tjejorna ha mer, upp o jobba för Saran där.
Jag kilade vidare till Harrys o mötte upp med Mami, Per och sippedipp. Kajsa var där med :) As usual.

Blev musiq quiz som vi förlorade HÅRT meed.. men drinkar o öl slank ner som det skulle, något vi klarar av.
Morsan på lyset drar upp en irländare o tvingar honom att dansa, säga nej till morsan kan vara vanskeligt !
Cyklade hem på världens tjusigaste cykel den är ROSA OCH VIT !! alltså som gjord för mig.. men får man ta med cykel på buss eller tåg till Oslo. BIG NO ! -Big fuck you Swebuss o SJ.

Fredag.. Upp o hoppa AS tidigt, iväg till Sesam för att styra nya piller.. Nej inga piller funkar på mig. De här senaste har gett mig grymt mycket acne och jag har inte kopplat att det varit dom somg ett mig det eftersom jag verkligen ville att de här skulle funka på mig.. Men så illa.. ingen stav för mig.. Fick återigen några nya (åttonde gången i think) yasminette.
Hoppas dessa funkar annars så kommer det snart ett par nya med ännu mindre hormoner som kommer att heta yatzi. Jag svara direkt Oooh jag vill ha dom !! Fastna ju direkt för namnet. Men vi får se hurdan de blir.
Direkt efter Sesam kila jag till frisören för en liten remake of my hair. Det blev kort och det blev lite brunt.
Hon till och med lyckades locka det, kände mig lite som en kärring men det var endå kul med någe nytt. En kväll med lockigt kan ju gå an.. Hon gjorde ett bra jobb ! Köpte på mig en "pencelin" kur för håret med, verkar funka as bra so far..
När jag kommit hem sen plingar Sara och frågar mig om jag har tid för en make up kurs på MUS.. Haha Apsolut Tack tjejor. Jag vart as snygg. Köpte på mig smink för 400+756 typ ;) behövde lite nytt..
Kusin kom o hämtade mig och vi for iväg till tuna, köpte på mig sprit och xider.

klockan 8 var det dags för kalas hos kusinen, de som kom var Sara, Emma, Li, Camilla, Nattiz, Maria, Kusin, Ida, Elin, Fia, Janette, Sanna och Olle. Fullt hus ;)
Jag bjöd de som var först på plats (eftersom shotten sen tog slut) på shottårta.
TeQuila rose på silverfat, ljus och is. As bra blev det, ikke sant? haha silver fat, lät fancy va?
Skicka bild ni som tog kort ! typ Li o Cami ;)
Blev nybron sen, jag var AP FULL !! men hade skoj det jag minns. Efterfest med Emman hos Viktor, sen snurra jag iväg by my self.. Trodde nästan jag skulle spy, världen runt omkring mig snurrade!! Kände ni också det?

Lördag.. Typ alla tjejor bangade, buhu !
But not you my Bitch ! Först flyttade vi hennes saker, för typ många gånger igen ;) Kistan till bordet alltså, den har vi släpat många gånger nu.. Efter flytten åkte jag hem blanda en paparazzi (bacardi razz, lemon, sour mix och toppad med sprite) sen en till och en till och en till... Raggar fest  hos mutzi, högljudda bilar och fulla karlar i väst. Livat!
Ta mig här ifrån !! haha.. nedå det var snällt folk.. Fredin var ju där med.
Ringde upp Flärpan, Bumbi och de var hos Jocke på stan. Vi var så välkomna dit :)
Så vi begav oss vidare dit jag o magda. Där var Flärp, Madde, B, Tess, Linda, Nico, Adde, Jocke såklart och två till.
Bra folk.. Nybron dag TVÅ och jag kan gå rakt den här gången.. ;)
Hade så sjukt kul på nybron den här gången, jag o magda röjjde omkring på en helt perfekt nivå Ikke sant?
En bra Luder o Bitch fylla !
Efter krogen skulle vi hem? eller? joo vi tar en tårta... Ne men vi går dit istället. Vi går dit, Magda somnar och jag pratar på.. En timma senare går jag vidare mot Phille o hans vän tar en pilz och snackar till sju på morgonen. Hyggle !
Sen gick jag hem mitt i solskenet :) Sov en snabbis och took the long time train hem !
Hade hellre chillat Glass och tv.. Söndags mys !!

Fick sällskap av en biff ivaf, trevlig typ.. vi såg på vänner och prata sverige norge.

Mitt blåbär kom och mötte mig, underbart!


Vi som hade det gött under vår korkek..


Brun Bitch & Vitt Luder

Kommentarer
Postat av: camilla!!

ja visst, jag kan skicka bilder tooo u gumz!

2008-09-01 @ 22:18:41
URL: http://cwansulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0