Halsbränna..

Min sjukdom går inte över!?
Blir jag sjuk en gång så går det fan aldrig över !

Annars har jag jobbar måndag tisdag natt. Charmat till mig lite tips.
Som jag shoppade upp idag på ansiktsprodukter, halstabletter, fika, klackning av skor och Body shop produkter.
Blev Papaya denna gång och något som ska lugna stressande fötter efter en tyff dag på jobb.. i need it !

Sen ringde karln och tyckte jag skulle gå o köpa pilz för ikväll så må väl gå och göra det till ikväll.. Typ Krilles sista vecka här.. Sen kommer Hata Västerås och Magda :)
YihoOo !! Till min bursdag o allt.. Man blir nöjd !
Jobbar iofs hela söndagen men på söndag börjar jag klockan TVÅ, går alltså mellan vakt då :).
Så då kan jag vara med lite längre på lördagen. Sen måndag fyller jag år.
Imorgon eller på fredag ska jag också med jobbet och ta en öl. Lite avsked för David.

Jaja öl var det, smell you later gott folk !

Kommentarer
Postat av: SaRA

GRATTIISS

2008-09-01 @ 09:41:51
Postat av: Sandraa

thanks :D

2008-09-02 @ 13:45:21
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0