Jag har ett jobb !!

yihOo!! Det lönade sig att jag kilade in på Scotsman rent spontant i förrgår för igår när jag kom dit så var det hej hej, t-shirt här, förkläde och en lånad "lommeboka" (plånbok ;) )  och här e din skåpnyckel, inloggningskod och ID kod typ..Välkommen till Scotsman!

Woow det gick snabbt, ingen intervju inge provjobb bara sätt igång :) Action!
Hur trevlig personal som helst, såklart mest svenskar! Jag trivdes från att jag kom tills jag gick hem halvt död i benen. Vilken värk! var hemma vid 04.10 kanske.. Fick sällskap utav Matilda en bit på vägen hem, trevligt där.
Inge bra väg att gå hem mitt i natten ensam annars, tyvärr.. Man går liksom över en bro och under och på den bron står det försäljare.. aa mitt i natten också, dygnet runt. Är man knarksugen så går det helt klart att få tag på något vid ån.
Inte för att de behöver vara "bad mans" men det är en osoft väg.

När klockan närmade sig ett på natten när jag jobbade så började också hororna samla sig utanför puben, det var runt 10 nigresser som letade sig en rik man att knulla. groose! Allt i Oslo sker så jävla öppet !! Lite annorlunda mot hemma.
Horor o knark finns överallt, men Red Bull det får inte säljas !!!?
 
Jag hade mig en toppen kväll på jobbet ivaf och tjänade ca 250 kr i dricks på fyra bord.. Får se hur många bord jag får idag :) Fredag så idag är det en jävla massa fylla och spring kan jag tro..  De andra tjänade 5-600 på sina, o det var tydligen inte en bra dag då. Nu ska jag ringa Olivia och fråga när mina pengar kommer sen ska jag chilla med älsklingen som snart kommer hem.

Ha det gött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0