Jag liker ikke regn

fy inte nog för jag varit hängig i flera dagar så ska det vara piss väder med.. Jag trivs inte då !
Har lust att ta in tv:n  på vårat rum och köpa snacks upp till taket o sen bara begrava mig där inne ett tag tills jag mår bättre liksom... Älsklingen får såklart begrava sig med mig hvis han känner för de ;)

Nu är sommaren  Ö V E R !

Varit nere på byn idag, köpte en "pluffs" sån man skrubbar sig i durren med, sen ett par svarta "vardags" skor (har för jävla ont i fossingarna), så köpte jag någe mer men jag husker ikke vad ;). Haha så många roliga ord på norska !
Var på body shop med, mm fick en ny favorit Satsama.. De ska jag önska mig i present på mina stora dag ;)



Igår på jobbet så var vi två stycken på uteserveringen and guess what!? knappt några gäster alls!!
Medans jag i förrgår fick ALLA gäster ! Hur tänkte dom där. Den informationen skulle jag gärna vilja ha.
Men det var skönt endå att det var lite rolig (lugn på norska ni vet) igår eftersom jag inte feel so good.
Fick endå 875 kr i tips, BooooyaH !
Som Sara skrev tidigare att det är vad hon ungefär får på en dag är vad jag får i tips om dagen, plus lönen för den dagen jag jobbar och tillägg för natt/helg och övertid. Ja, de känns inte allt för pjåkigt.
o Sara, du o Anders må flytta hit. BR leksaker finns ju också här !! =D
Var förbi där idag och tänkte på dig kompis .

Imorgon jobbar jag dag för första gången, fy säkert massa mat beställningar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0