Lite shopping..

är jag allt väl efter allt slit och sjukdom..
Steg upp till jobbet idag, kändes lite tungt men endå skönt att göra något.
Jobbade med Majja och David idag, as skoj =)
Majja e kul hon och efter dagens slut kom vi fram till att vi gjort mycke lika.

Först så hade vi lika mycket dricks, ala 900 kronor.
Sen när vi skulle räkna pengar och "påsa" in dom så gjorde vi exakt samma fel på 200 kronor.
Sen gör vi fel 2 gånger till och behöver båda byta påsarna 2 gånger till..
Det gick för jävla bra ;)
Det var hur soft som helst idag på jobbet, bra gäster (iofs sämst pizza och så saknades det pommes) lagom mycket att göra hela tiden och för första gången beställde jag inte in NÅGOT fel ;) yiiej me!

Efter jobbet, köpte jag ett par skor (svarta trista vardags shoes), en t shirt, bälte, panties och en tjock stickad tröja. Tackar gästerna för den shoppingen ;)

Imorgon är jag ledig, ska ner till banken då och sen lämna tillbaka ett par skor. Ska nog köpa mig ett par "stövlar" på dinsko då med.. Sen ska jag krya på mig till max.. E ju natt jobb fyra dagar som gäller sen, huuujedamig ;)

Nu ringer min älskling.. vi ska rusa till affärn, han e visst utanför!

Ciao..

O mina etuna älsklingar ! jag kommer hem snart !!!!! Längtar som fääään


Kommentarer
Postat av: Milton

Okej! =) Hehe



JAG UTMANAR DIG NU

http://miltonvestin.se/2008/august/50-fragor.aspx

2008-08-12 @ 22:09:02
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0