mycket jobb

är det nu... trött blir man av att jobba natt, men nu har jag cykel så det går för jävla fort hem. Hur skönt som helst !!
Jag och David tävlar på jobbet, om vem som säljer för mest och vem som får mest tips..

Jag VANN i förrgår och han vann igår :/.
Så idag e det lördag, Nya tag ! och jag går in för att vinna...
Minst 1000 kronor i tips ska jag ha idag.. tror ni det kommer att gå? ;)

Annars sover jag, vaknar, gosar, äter, jobbar, gosar och somnar.

Ska boka min hemkomst biljett idag akkurat nu !

jalla heeey

Kommentarer
Postat av: Sara

jag får åka direkt från jobbet till jossan på fredag så jag kan vara med så länge som möjligt! :)

2008-08-17 @ 15:28:28
Postat av: Sandraa

yihOo !! :D

2008-08-17 @ 15:52:42
URL: http://sunniie.blogg.se/
Postat av: Milton

Hej! Nej, jag känner ej henne. Hon är bara dum! En av sveriges största bloggerskor!

2008-08-17 @ 15:58:50
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0