Piller torsk

Nu har jag blivit piller torsk... Molles mamma som ordnat ;)
Hon e kemist, inte lite ballt det då? hihi tycker jag ivaf.

Vi var där häromdagen för att hämta våra rena kläder som hon tvättat, då frågar Henrik om vad man ska käka för hår, hud och naglar (åt mig då).. vips så står jag med en Rimi påse i handen med olika piller burkar.

Det jag kör på nu då är den dyraste here in norway sa hon, så jag tänkte att jag startar med den det dyraste för de måste ju vara de bästa ;) haha... De heter ivaf Möllers VAK-R och man tar två piller om dagen, ett gult och ett svart.. Ska vara bra för hyn och så.. Vi får se vi får se.. vet inte när man ska märka av resultat eller hur man märker av det bara ;)



Jag knaprar också Omega-3E piller...
 

Men de ska jag sluta med när kuren är över, jag blev ju påhoppad av en försäljare och råkade skriva på ett papper att köpa 3 stycken burkar för 400.. Jo jag var blåst. Men Omega 3 ska ju vara bra det med, ikke sant? ;)

Det var några av de piller jag fått :b.. har fler på lager, men tänkte softa med dom tills de andra e slut. Kanske inte e bra att blanda... ?

Kommentarer
Postat av: Milton

Hej! Allt bra med norskan? Haha :D Hoppas det! Kram // Milton

2008-08-06 @ 05:41:32
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0