Sandra o de 3 guttarna

Nu är det inte bara jag, älskling och vårt barn som bor här.. Ikke de, nu har vi fått en Kristian också (de var så han hette hoppas jag)..
Också en dude ifrån KD.
Han ska iofs bara bo här en månad med oss, sen börjar han plugga till träningskonsult in Stockholm.

Heb=Brudgalen, Molle=softarn, Kristian=Träningsfreak... Jag=.. Jag har för många behov för att placeras. ;) Eller ??

Blir väl trevligt i vårt mysiga lilla crib.
Idag har jag inte gjort mycket.. Börjar bli sjuk känner jag, fa-an !
Ont i halsen och as seg, jag behöver nog aktiveras mer så jag får tillbaka den energi jag mist.. buhuu !
Men vad fan kan man göra dåå?? allting kostar pengar, men det får nog bli ett grymkort eller någe liknande sen när man fått en lön. Kan inte bara sitta hemma o tråka längre. Vill inte ut heller, det är dåligt väder och jag ska inte shoppa något!!
Det är tufft..... ;)

Inatt jobbar jag.. Nu ska jag få reda på vem som kommer att bli min Team mate, blir det Elin??
Man jobbar visst alltid med samma person på sina vakter. Så ska bli intressant att se..
Jobbar både idag och imorn 18.3o~o4.oo... Sen är jag ledig torsdag.
Jobbar fredag till måndag 10.o0-.19.o0. förutom söndag då börjar jag klockan elva. japp det är min vecka de.

Ringde Olivia restaurangen med och pratade med deras Daglig leder Christoffer.
Han tyckte det var himla skumt att de inte hade ringt mig angående min lön... jaja!? Vad ska man tro.. Lite smått grinig så sa jag att han får se till att den ansvariga får ringa upp mig och ja det skulle han kalrt göra..
mm... en dag har gått och ingen Silje har ringt!? Bedrägeri !!
Imorgon ringer jag upp igen, men om de nu fortsätter så här. Vart vänder man sig då ??
Ska jag gå dit o käka o dricka en massa sen gå ifrån notan bara tjaråå!! ??
Men jag vill nog hellre ha mina pengar faktist... men blirde så blirde.

Nu börjar jag om en timma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0