Tips rekord !

yihOo idag har jag kommit över tusen lappen, ca 1250.
Ja tack de känns bra :)
Jävligt stressigt att jobba lunch själv bara.. Julie kom vid två tiden, då var det chill.

imorgon ska jag ta mig en vända på stan faktist, köpa någe fint efter jobbet.


Igår var jag på partaj hos David mf.l typ bara Scotsman arbetare :)
Var riktigt kul att faktist, mycket trevligt folkslag !
Bjöds på pannkakstårta med flöte, bringebaer og blåbaer. Mm SMASKENS !

Längtar tills grabbarna kommer hem, undra om man ska gå till affärn en sväng kanske?
HUNGRIG !

Tja hey

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej men HEEEEJ Sandra!!! Kul att höra från dig! Har du det bra i storstaden? Lever loppan förmodar jag... ;-) Anna O vet jag vem det är, en kompis till en kompis kan man väl säga att det är. Vad är det för en spännande jobb då? Planerar du att komma hem nån gång förresten eller är du helsåld? Kram!!! Jonas & Engla hälsar!

2008-08-20 @ 12:46:25
URL: http://jonasochmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0