tredje dagen på nudlar...

..japp, mästerkocken har lärt sig tillaga en så svår rätt som nudlar..
Så nu har jag ätit det tre dagar i sträck men har fortfarande inte hittat ett smidigt sätt att äta det!? kladdar ju överallt.. imorgon får det bli något annat fan, då jobbar jag ju inte heller så då lär det bli någe smaskigt när grabbarna kommer hem :) eller just det, vi ska på Kino !!
Hoppas det går någon bra då !! Någon som vet ??

Igår var det jobb... när jag kommer dit så är det första Johanna säger till mig. Jag tycker synd om dig Sandra.. Du ska vara själv inatt.. What!? Elin sticker klockan tolv och jag blir själv på uteserveringen som är full !
Full av Liverpool fans, var ja "kamp" här.. Liverpool mot "Åjrjäng" ?? Norskt team ivaf.. Liverpool vann och det strömmade in folk. Hade jag bara kunnat kassan utmärkt så hade det inte vart några problem men nu kan jag bara de enkla som att bonga mat o dryck, flytta räkning och logga ut typ.. Gör jag fel får jag problem, som tur var hade jag Tomas i baren och tjejen som ryddade som hjälpte mig när jag knasade.. ;) fan minns inte vad hon heter riktigt, men hon bor i grönland så vi tog sällis hem, himla skönt att slippa gå själv. Får se vem som kan gå med mig inatt då, lär komma hem säkert mkt tidigare än inatt för nu är vi två som jobbar.. jag kom hem klockan FEM imorse. puh!

Tjänade 800 kronor i dricks ivaf, booyah !!

jajaa dags att fixa ordning sig, tvätta bort nudel skvätt från fejjan och kanske hinna ner till banken och styra ett bankomat kort.. eller näe tar det imorn ledig då.. jag chillar hemma. Skit väder ute !! Skönare att sitta här o fixa och lyssna på trance via Winamp, jävla bra påhitt de där. Finns hur många radio kanaler som helst.. Man blir nöjd !!

Kommentarer
Postat av: Sara

2008-08-06 @ 22:19:50
Postat av: Sara

Oyeah! fet dricks! typ det jag tjänar på en dag ;)

men de e du värd.. kan du inte lägga upp lite bilder på lyan? :)

2008-08-06 @ 22:20:32
Postat av: Sandraa

igår fick jag 875 ;)

Jo fan jag ska göra det ! haha har hittat molles kamera så ska städa upp här sen ta bilder med den! så du får se mitt lilla crib! puss bästis

2008-08-07 @ 14:42:49
URL: http://sunniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0