Ännu en rosa jul...

...Med  hunden min till tomte !
Han älskar det ! Inte en enda protest från hans sida, visst kusin? ;)


Tiden  i tuna hade därimot kunnat vara lite bättre med en aning mindre grinigheter.. så onödigt jobbigt.
Man ska vara go och glad, annars stannar man nog faktist bäst hemma.

Julafton kommer alltid betyda mycket för mig och då vill jag inte ha några sura miner  och inte en far som helt tycks glömt bort en heller... Fast vi avtalat tid långt innan jag ens kommit hem så kommer han med en dålig ursäkt om att han just helt precis nu blivit förkyld och vill inte smitta mig... True or not true?! Jag vill ses ändå!



Julafton sen startade hemma med mat, alkohol, äcklig snapps och mera mat.
Sen kommer tomten med sina små nissar.
Paketöppning!

Jag fick en Filofax, som var för stor och ska lämna tillbaks.

Av min kjaereste fick jag en 160 gb extern ROSA hårddisk till min dator som expert/försäkrings bajs har tagit!
Thank you baby !!

Mamma, Per och Lufs gav mig en Ipod (med mitt namn ingraverat!!!! ) baileys, glas och så.

Av pappa...... ? :'( saknar.

Vad gav jag iväg då??
Uggs till mama... guitarr hero till Per.. t-shirt och Dj lurar till baby.

Också julafton hade kunnat bli bättre utan sura miner men det löste sig endå, om jag bortser från det så har jag haft en toppen jul med kussefin, armani, Sara, Anders, Hjärtat och min bästa familj i Snopptorp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0