en chill fredag med grabbsen..

Idag blir det chilli ipill hemma, just spist burger ska la blanda mig en groggisch nu...
Hade jag vetat tidigare än igår att TIESTO spelade ikväll hade jag ju bokat in det, men 500 spänn för en sån impuls grej pallar jag inte nu.. han kommer tillbaka.. Roligast hade vart att gå med Sara då också o inte är hon här.

skulle dratt o sola igår, solarie dörren som det stod skulle vara ledigt på var låst.. så mina ca 60 spänn låg och solade där inne utan mig.. jag ringde upp mr solstudio och han skulle skicka mig ett solkort, hoper de e much much pengs på!


Skulle fått lön idag eller egentligen måndag... Men nån galning har glömt oss i restaurangen så jag har bara fått lön för uteserveringen. Jag som är så grymt nyfiken på hur mycket cash man kan ha hovat in där i restaurangen :)

Pyntat i baren gjorde jag i dag också, tyckte det behövdes en fylletomte i barskåpet med lite birrbarr !
De blidde niiice.

ne ska dega vidare nu.. blir säkert mye att göra imorn.

Ska dra en pilz med magdlur och fillan  after work :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0