händelserik vecka?

länge sen nu sist igen... har liksom tappat lite lusten, kanske grått väder? kanske att jag har bättre saker för mig....

I Måndags var det julbord med runt 20 tjejor från scotten, även de som slutatdå.. Julie bjöd in oss på hennes nya jobb cafe tante ???? Där vi hade vårt julbord..
Jag nojade lite över själva maten, norskt julbord!? Vette tusan om jag ens skulle äta för att få betalt för det. pinnjekött och massa annat drit. No thanks.. SVenska köttbullar, potatis och rödbetsallad is the shiiit !
Som tur var var det inte julbord vi fick där uan en meny där vi fick välja mellan fyra olika rätter jag och plop delade på kylling med potetbåtar. Smaskens !!

Efter mat och några pilz drog vi gatan ner och stoppade vi några ställen lite snabbt för en pilz här och var ;)
Stoppade till sist på en kareoke bar, as kul.. vilka talanger de finns på scotten, yeaa!
Efterfest blidde det också hemma hos Johanna och Siri. Julie åkte o häta vovven sin :)
Drack några glas vin och snackade, vips reser Lisa sig upp från sitt hörn där hon väljer musik.
Hon går mot hunden och ska busa SMACK hunden välter henne (inte me flit då) och Lisa drar pannan i glasbordet. Det kom bloooood! Hon blev hel väck och vi åkte iväg med ambulans och blev sittandes på akuten i nån timma. Hon fick lite limm i håret som skulle hålla ihop jacket. Hon kommer överleva ! Tragedi.. Men fan vad skön hon e.. ringer morsan och säger på skönaste skånskan -mamma jag har ont i huveet. Helt underbar brud.

Tisdagen var det lite segt men till slut tog jag mig upp och jag o hjärtat andra omkring på stan och skulle köpa julklappar... det gick bra!? jag köpt hudvårdsprodukter av märket Clinique dyrt som satan men jävlar vad bra det tycks funka :). Sen köpte jag ett par brallor också.. Inte en enda jjulklapp hittade jag..
vi var och åt på Fridays med, pasta alfredo. mmmmmm !
Sen vid tolvslaget fyllde ju vår sambo år, barnet Micke 25 ;)
 Vi väckte honom och drack öl in på småtimmarna..

Onsdag degade vi hemma rätt länge.. Missat samtal från scotten.. Låte mig va tänkte jag, jag är ju fri.
När jag sen vaknar senare ringer Mona igen och frågar vart jag är.. Hemma svarar jag.
Men Sandra du ska vara på jobbet nu... Waaa!? är inte jag fri?.. Nej du jobbar idag och har fri tors-fred..
AJ fan förlåt jag som sovit så skönt.. hah skönt för dig du skulle haft Natalie på upplärning. 
Så tur var väl det att det redan fanns en tjej på plats, det enda jag skulle behövt lära henne är morgon rutinerna för kassan kan hon ju redan.. Men fan vad dålig jag kände mig. hur fan kunde jag se så fel!?
Första gången jag missköter mitt jobb.... man är inte mer än människa..

Senare när Heb kom hem börja vi köra sprit spelet innan vi sen skulle gå ut... fulla blev vi ;)
Kila in på något annat kareoke ställe hade rätt kul faktist!! Kom hem sent igen..

Torsdag.. Köpa juletraed !! 
Var till Ikea köpte sängbord, blev as snyggt! 
bokhylla, ska byggas upp typ imorn. och en julgran !! Jätte mysigt !
så koosligt så.

Fredag... ska strax ner på stan, möta upp Magda sen Lisa.. Köpa Pers julklapp o måste finna något till min gutt också ! 
Fan ska det vara så svårt för.. hade en självklar först men nu ska vi ju spara pengar så då får den vänta :( buuu..
Ska ut och käka på Yayas sen ikväll, jag, hjärtat, Tina och Heb.. ska bli naaajs !

Dags att rusa... tja hej gott folk. Ska lägga upp lite bilder när jag hittat kamera laddarn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0