Jag hatar...

Fulla danskar... De fattar ju för fan ingenting.
Öppnar man elva betyder det inte att klockan är ELVA 10.30 och att man kan börja stapla in för att sen bli utkörd 5 gånger.
Vafan har de ingen respekt eller ens vett i huvudet.

Men vi kan väl  bara få sitta här?
Jo visst varför inte vi ska ju bara jobba 10 timmar och vill säkert börja 30 minuter innan för att höra på fulla danskars svammel... fy fy fy...

Sen när vi återigen kastat ut dom knäcker de en öl på uteserveringen som jag raskt springer ut och slänger.. De är verkligen idioter.. Akkurat klockan elva sen då så tror jag hela danskbåten glider in på Scotten.
Hörde nog inte en enda norsk talande...För jävligt!
Som tur är så stannar de bara max två timmar men det är fan samma visa varje gång vilket får mig att tro att så gott som alla danskar som åker båt är idioter.. De har ju inte precis visat motsattsen.
Japp jag är anti dom..

Efter danskarna gått så har dagen flytit på bra hade ett salg på 16.000 igen och hovade in en tusenlapp i tips plus lite mynt.. Jag är återigen nöjd.. var handbolls semi final Norge Ryssland. fattar inte att så många är intresserade utav Dam handboll, jävligt kul att se :)

Lyckan av dagen var ju när Lisa klev in i min bar, YEEEES klockan är time to sluta.. alltid lika nice.
Skulle sett fotbollen med typen min men han e på julbord med jobbet och har det gött och jag känner mig jävligt hängig och förkyld IGEN så ska väl gå o lägga mig igen.. även om jag hade stor lust på fotboll.  just för att umgås. Like it!

Umgicks gjorde vi igår, var ute på Yaya's i majorstua och mumsa gottis med Tina, Hebas och darling.. Ploppen också eller han joina oss efer jobbet :)

TRAGEDI. Grann området här har brunnit, 6 personer döda och flera skadade bara 2 minuter härifrån.
Var förbi huset och såg idag, det kändes som jag gick i en ödelagd stad, helt knäpptyst endast tv var där..
Om det nu var en pyroman som gjort detta, MÅ HAN BRINNA I SIN CELL!


Nu ska jag kurra ner mig till Ensam hemma 1 efter att jag klett juleetreet mitt i guld och sjokolade.
Om tre veckor ligger jag på playan o sipprar paraply drinkar och chang! Känn på den duuuuu


ChaOo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0