julgåve hysteri

[x] Mamma
[x] Per
[] Pappa
[/] Älskling
[] Bytet
[] Tjej bytet?

fan fyra klappar kvar.. och varje gång jag går ner på stan kommer jag hem med ytterligare något mer åt mig själv. Snyggt Sandra... Inte ett dugg ego.
Hjärtat har ett halvt kryss för jag har något mer jag vill köpa åt honom, om han inte var så kräsen bara.
Men jag ska kämpa han ska få det bästa !

Vad köper man till farsan, en platta pils, coca cola och jordnötter? vad köpte ni till er far?
och ett simpelt julklapps byta för ca 150 spänn inom familjen.. Har en liten idé där faktist som Majja sa till mig igår på jobbet.. Köttände växt frön med en snygg kruka till + något mer göy.. vad tycks om de? Nothing to seriouse but fun.

Jajaaaa alla ideer e goa.... hit me !


Kommentarer
Postat av: C

haha ja det är samma för mig, gå man ner på stan så hittar man alltid någe till sig själv.. det är ju helt otroligt! :)

2008-12-18 @ 11:42:44
URL: http://cwansulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0