oslo....giftig gas?

Har någon släppt någon sorts gas här på oslos gater?
Från Fredag till Söndag kväll har det varit helt folktomt på gatan och på scotsman.
Jag och Madde hade förväntat oss KAOS.. det är ju va det är hemma in sweeden weeden.
Men ikke... kanske alla norrmän e blakk? Eller så har de bara försvunnit från Oslos gator. Helt mysko!

Idag var min andra sista dag... Känns jävligt greit, jag behöver en semester.
Attt jobba på en uteservering en hel vinter går bara inte..

9 dagar kvar till Thailand.. Jag har bara nyår kvar att jobba sen är jag DONE !

Imorgon blir det ner på stan med Madde från jobbet..
Hon och jag har jobbat hela helgen och det blir henne jag kör min sista dag med åg..
We make a good team !

Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0