Sprut kändis..

Imorse, (läs på TOK FÖÖR TIDIGT), när jag och min kjaereste gick till sprut doktorn så regnade det ju såklart och bara massa upp o ner backar.
När jag visar fram mitt vaccinations kort så säger han
-Jaha så Lars Rombo var det som tog din hepatit A spruta..
-uhm jaa...bekant eller?
-Han är en mycket bra läkare o blaha blaha...

Är sprut doktors kända på någe vis? Har de kanske en egen tidning de läser.
Kul endå att man är i Oslo och han känner till sprut snubben hemma i etuna.

Fick tre sprutor två i vänster och en i höger. Höger armen har jag känt av hela dagen, den typ ömmar.
Jag gissar att det var där han satte "polio" sprutan, den låter läskigast!
Hepatit A o B sattes i vänster.. Min andra A spruta för i år.

Annars har jag jobbat idag, jävligt drygt..  men lite rikare var dag jag kommer hem.
Inte en dag som gått har jag komit hem med mindre än 500.. Niiice.

Drog och solade sen, däckade! vaknade!? o så går jag ut från solarium stället och en grabb kommer o ska ragga på mig.. haha hur snygg e man efter solning.. Jag var visst jävligt snill, pen och vakker i vart fall.
Jag tacka för mig och sprang in i en affär efter fem minuters prat, avvisad! Tja..

snart blir det etuna.... saknar ni mig? :)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha sprutkändisen har sprutat OSS :D



of course my hourse we miss u!

2008-12-19 @ 20:14:37
URL: http://saaraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0