Supermåndag

1 of december, aint it lovely??
Nåra få snöflingor har hittat hit till Oslo och jag har äntligen fått öppnat min julkalender ! :D

lucka 1 var två små kindergottisar ! thank you thank you älskling . bästa kalendern ever !


Varit fri idag också, det behövdes :)
Ikväll ska jag ut med Lisa från jobbet och kanske Madde?
Supermåndag i Oslo.
Första måndagen i månaden firas på ett ställe som ikväll är yatzi, vissa kallar det även svensk måndag..
Ska bli kul men blir hyffsat lugnt för mig, jobbar första vakt imorgon.

Hänt mer då.... Jag och Johanna körde lite afterwork i lördags, skulle sen in på Andys men neej det är 23 här och inga vakter vi kände igen, kört!. Jag mötte upp min kära och hamnade på Elm street istället där det  var konstiga hårfärger stora piercingar, tattueringar och rock... Killen passar ju in ;)
Blev en bira där sen hemmåt vid halv fyra :) En helt godkänd kväll..

Det som också hände på lördags kvällen var att vår kära vakt Björn blev Norges champ i Wrestling.. igen  !!
that's hot !

NU ska jag peta i mig mina nudlar och börja styra till mig lite..


I love you !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0