whyyyyyyyyyy

whyyyyy me!??!?!?!
Kan verkligen inte sova ordentligt, spelar ingen roll vad jag gör.
Jag går o lägger mig vid ca tolv tiden och vaknar klar vaken vid tre och ligger då o kämpar för att somna om..
Sover gör jag men inte helt, jag somnar inte in bara ligger o drömmer i vaket tillstånd.
Jag kan inte koppla av.. från vadå? är inte allting toppen? Ska ju föfffan till Thailand strax mannEEEn.
Måste jag gå o styra sömntabletter igen, jag är ju ung jag ska inte behöva sova på piller.
Det ska gamla människor göra.
Ne hoppas fan att det ger sig snart, när jag blir kung ska jag införskaffa NO MORE SLEEPLESS nights !
Åt alla som vill.. Rösta på mig i nästa val!


Tack o hej ush en vidrig grej

ååå med tanke på ush vi har en ush på jobbet !
Någon som bärsat loss inne på toaletten/väggar  (herrarnas off course).
Bärsa här i Norge betyder då INTE att han har supit på toan utan något heeelt annat.. uuuuew !!

Nu en dusch och sen en liten plan för att få kjaeresten min på topp humör och laga god mat till mig.. Lite sulten faktist.

kyss o klem godisrem (bättre huh?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0