Alla stjärtans dag

Helt underbart.. en strålande dag jue :)
Vaknade på topp humör imorse cyklade hem från stan, flitig som man är, hem och fixa ordning mig för att hojja vidare till Hvilsta på jobb, jag började elva imorse såå skönt med sovmorgon och morgon motion. Hurtbullen ska ordna upp det här med träningen igen.!
Gästerna kom in från halv tolv och tolv vi hade 45 stycken idag mest äldre och riktigt trevliga.
Kristina i köket och jag i serveringen och wohoo vad vi e bra....lyckades dra in 680 spänn i dricks, Boooyaah!
Agnetha har alltid sagt det att jag är en jävel på att dra in dricks.
-Man blir nöjd !
Var i stort behov av extra pengar så jag hoppas morgondagen blir lika bra så jag har råd med en present åt Emman som har kalas på lördag :)  Sen min lilla skuld till Saraa som så snällt låna ut pengar till ett "Pannband" åt mig.

oj nu ringde Robban ska ut och hämta en present... hihi

15 minuter senare.....
 

oo han är så himla fin jag som tycker det e lite halv pinsamt att ta emot presenter (speciellt när man inte kunnat köpa någon själv) men endå JAG ÄLSKAR DET!!!
Jag tycker lika mycket om att köpa som att få men det är alltiid så kul med överraskningar, jag får aldrig nog!
Självklart har mamma också givit mig en present....--guess what-- haha Kinderägg ;)

image406
Thank you baby... you just made this day even better then it already was.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0