Anställd terminen ut..

.. Hm känner mig kluven, ska jag ta den här chansen eller inte.
Har blivit erbjuden assistant jobb nu terminen ut.
Pallar jag?? Jag vet inte... Men att ha en stadig inkomst ända tills sommarn är ju underbart och dåå har jag också sommarlov, påsklov och alla den andra lovdagar som kommer.
Det händer ju en del när man arbetar på en skola, det jobbiga är ju just att plugga.
Jag har aldrig gillat att plugga och kommer nog heller aldrig att göra det..
Bollar lite med tankarna här..
Positivt= Att jag är sysselsätt dagitd, bra arbetstider, bra lön, fast inkomst, händer alltid något, lovdagar och helg ledigt.
Negativt= Att just arbeta med en och samma elev som mest, plugga, skolmaten och de krav som ställs på en.
Positiva tankar kom upp i 7
Negativa tankar kom upp i 4.... Antar att jag borde ta jobbet då va?
Sen om PP ringer mig sen då kan jag ju ha det som ett helg jobb, i guess....
Hm ska tänka på det tills imorgon. 

JaJjA
Nu är jag himlans trött efter en tuff dag i Romme.. dags att coola neeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0