Bilder

från Emmas kalas..


1.Emma fick i uppgift att sitta med papperstussar i näsan i en timma hon klarade knappt 10. 2. Erik skulle lägga sig på golvet med armarna intill kroppen och bete sig som en ungsäl som tappat bort familjen ;). 3.Jag o Cami försöker oss på en grimas...mjo snygga blev vi.. 4. en Het Pernilla och en sockersöt Caroline.
image418

Kalle, Sara, Sandra, Caroline, Camilla, Li, Borås tjej, EMMAN, Michaela och Pnilla.
-Heeelt underbara!!

Grymmaste kalaset på länge, hoppas det snart kan göras om.
Emma bjöd på god "plock buffé" massa sprit och vin bål och så spelades det spelet VÅGHALS.
Kan vara de roligast sms jag skickat på länge ;). Sen just att man inte fick svara när mottagaren skickade tillbaka, aeeh klart en TOPPEN kväll..
Efter Emma delade jag ut mina fribiljetter till de som var där och vi for iväg till Lotus där jag tog en bira för att sedan gå vidare till Centro och möta upp Kusin, Ida, Tessan, Jenny och Danne.
Jag svampade i mig lite av kussens öl där och sen gick vi till Nybron som hade 20 års jubileum det var sååå sjukt lång kö och fullsmockat där inne men tur som man har gled man förbi kön och vi behövde bara vänta kanske 10 låånga minuter istället för 30-40 minuter. THANK YOU !!
Väl därinne var det grymt mycket folk men vi röjjde loss på dansgolvet och jag hade riktigt kul.
Var en massa nya ansikten ute och det är alltid skoj. Kanske var lite väl mycket folk ute för min smak men vafan det är kul det med. Provade den nya Xcide:rn med SPRING melon och jaa den var himelskt good bara synd att man inte kan dricka sånna sötsaker p.g.a ryggen... why why why!?
Kusinen och tjejerna lämnade mig och Danne så vi shejka loss själva därinne och vi gjorde det BRA!
Efter krogen kom Sara och efterfesta med oss i trapphuset efter att vi kört herre på täppan (först upp på täppan) igen, och nee Daniel jag tycker fortfarande att jag vann ;)..
Vi körde lite "let's dance" och gympa i trapphuset tills vi kom på den brilianta ideén att vi faktist kan gå hem till Danne som har en lägenhet med sprit i.... Vi får med oss Micke också som just slutat på Harrys.
E-luvan dåå...... jaa vad ska man säga, många shoots, bira och för sötsliskiga drinkar senare rycks Ricos brallor sönder av en snurrig Micke, brottning på golvet, mera gympa i köket och så en massa onödigt kul fyllesnack ;)
Sista shootsen drogs väl vid 9 tiden på morgonen och vi var väl hemma vid tio tiden wohOo vilken kväll säger jag.
just gräääjt !!

E-luva pics... VARNAR för känsliga läsare. Men tänk på att det var himla tidigt på en söndagsmorgon.
            

Massa knas bilder.. från en mycket knasig lördag/söndag.

You'r the gräääjtest

Kommentarer
Postat av: Caroline

Shiit ni festa ända in på morgonen alltså, i ett främmande trapphus :P

2008-02-21 @ 00:43:40
Postat av: sandra

haha inte främmande.. man har ju vart där förr ;) och vi kom ju på en timma senare att vi kunde gå vidare. men aa wohoo skoj var det o dum e man, sometimes.

2008-02-21 @ 01:03:43
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0