Denna helg

Har jag faktist planerat en massa fest hoHoo så skoj..
Har just vaknat upp från min lilla vilostund efter en hååård arbetsvecka, men det är det värt jag får ju cash sen.
Chillade några bira på Centro igår tanken var att vi skulle bowla men jag tyckte det var tråkigt innan vi ens börjat så vi skippade det, man bowlar väl för ölets skull aiight!? ALKOHOL förbjud på Bowlinghallen igen tills den 14 feb typ.
Efter "bowlingen" på Centan och massa vilda fantasier som svevat på tok för långt iväg igen så blev det film hos Micke. Skulle sett Surf's up, som jag alltid somnar till, men dvd:n ville inte ta min skiva så det blidde Timon & Pumba -Ooyeaah!

Upp o jobba på morgonen var på Geting äldre idag hjälpte till och exprimentera och skriva om snillarna som gjort någon nytta här i världen, -Sandra detta är lärorikt ;). år 1876 den 14 februari kom telefonen till.. booyah thank you lord!

Okej ikväll då är det Strägnäs som gäller yiiiha Camilla ska bjuda på käk i sin lya där. Tjejfest och massa kackel igen hur ska mitt huvud palla?? haha men det är himlans skoj. Efter middagen och några bira ska vi ta oss till Waldemar's där Mattias jobbar. Hohoo dansa dansa dricka dricka. E nog bara jag och Emma som ska ut, lite trist att de andra inte vill med men kanske kanske att vi kan övertala både Camilla och Carolinen. Ska väl inte vara helt omöjligt.!? Jag och Emma ska ivaf röjja loss det har vi blivit jäkligt bra på faktist.

oj oj time to put some make up on....

Fast först lördagen dåå lite så där lagom snabbt..
Vakna äta frulle, ta en berocca skynda till systemet och sedan hem till Sara på mera tjejfest.
Emma min pudding från Götet är här också så henne ska jag allt tjata med mig på krogen, japjapjap.
Fått fribiljetter för några stycken nu så det är ju kalas eftersom pengarna försvann igår när jag fick en räkning, baah!! hata sånt trams. Känner på mig att det här blir en kalas dunder helg. Se lördag wohoo massa sextalk länge sen nu mina klassisar. Mycket att snacka om haha !


Ha en trevlig helg nu !!

*pttsssch* (är det ljudet av en öl som öppnas?)

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA jag var hos Anders när jag bloggade kom hem efter 5 :D

2008-02-03 @ 17:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0