Ett hej från sjuklingen

Fy att man fortfarande är så himla snorig och sjuklig..
Sov himla länge idag tänkte att jag skulle behöva det för att bli bättre och visst det kändes lite bättre imorse men NEJ det går bara inte över.. Hade tänkt vara med mina sötisar och förfestat idag så jag övade mig själv med att ta en låång promenad med jycken. Vi gick först Vilsta stigen ner till Tunafors där de forvarar gamlingar vidare förbi pepparkakshuset sen Statoil och vidare till Sveaplan från Sveaplan mot Café sylvia förbi LaLuna genom Eskilsparken och så var jag tillbaka på wasagatan och följde den hem en promenix på kanske en timma.. Där fick ni se vart jag var ute och gick och fryste rumpan av mig. Överkroppen var varm men burr var rumpan var röd o kall.
Insåg när jag kom tillbaka in att det rinner mera och Nej det blir inge festa för mig.. Chillar ännu en dag hemma, SISTA dagen imorgon måste jag ut härifrån blir GÄLEN!
Take me out of here!

Vad har en sjuk tjej gjort idag då.... Vad finns det att göra??
Jag har renoverat min iPod och fyllt 1/4 av den med ny musik det blev en riktigt blandning mellan party, psychadelic, svensk hiphop och en del reggae.
Nu vill jag ut och gå en promenad till eller ta bilen och glida en raggarunda på stan kanske?? Det blir jag lycklig av med hög dunkande skön mjuziik,
Har tränat en del, lite lätta övningar inte allt för ansträngande.
Har seriöst inte gjort så mycket mera, fyy så det känns då inte konstigt att det kryper i brallan på mig.
Ska måla mina naglar nu sen se på nya One Tree Hill avsnittet.

Joo just ja kattastrof!! Min mobil vart skadad idag ute på vår promenad, får skylla lite på kussefinen där som skickade mig ett meddelande, tack du!! Skulle dra upp luren ur fickan och vips och knak! låg den på marken och denna gång kände jag bara på mig att den hade skadat sig och inte klarade sig lika bra som annars. sant så sant där låg den med en stor spricka i ansiktet (displayen) den är spräckt.
Jag ser fortfarande allt i telefonen men så här får den inte se ut... Skulle inte jag vilja ivaf, fatta att gå omkring med en stor spricka i fejjan..så ETUNA bor se hit!
-Var lagar man displayen här i stan? är det mitt emot Dannes som gäller?

Löning till nästa vecka wohoo vart drar man? Sthlm eller Oslo? någonstans blir det... wiiie i'm out of here!!

BIGGEST NEW OF THE WEEK.....kanske till och med månadens nyhet... STÖRSTASTE.
Shiit vilken suprise.. jag lovar att jag tappade hakan, rejält.. den hänger fortfarande, jag liknar mer en fågelholk.
Oj oj oj im so excited.. Men än sålänge är det nog inte läge att berätta för någon annan eftersom det säkert e lite hemligt.. Men jag har berättat för morsan hihi.
Känner mig bara äldre och äldre. Gratulerar.... Du vet allt vem du är. haha


"Ring around the rosies
a pocket full of posies
ashes to ashes we all fall doooown"


En amerikansk "sång/lek" jag, Bret och Carl brukade köra i studsmattan då man snurrar o snurrar sen på slutet av sången "We all fall down" ska man ramla.. Bret älskar den.
Ska spela in en video till han när jag blivit frisk, haha hoppas han blir glad.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0