Förkyld

så in i bomben vad jag e full av snor och febrig minst 20 liter snor och 45 graders feber och Joo jag överlever den hettan..
Fyy vad jag tycker synd om mig själv idag, vill bara gräva ner mig i en stooor skön säng med fluffiga kuddar och varmaste täcket.. Myyyyyyys på hög nivå.
Borde egentligen inte druckit igår känner jag för nu är jag tusen gånger mer förkyld än innan, hums.. Jag är verkligen alltid sjuk AS SJUK.. umm gårdagens händelse får det bloggas om imorn då jag lagt in bilderna på datan, sjukt kul kväll och stort TACK till Emma för de bästa kalaset hittills. Love you hun!
SÖndagsmyset idag då... film och bubbel kanske.

GÖR MIG FRISK pleaaase schnälla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0