God kväll

Mina små blåbär!
Sitter här nu en snabbis och trycker i mig middag som jag lagat, min specialité Yoyhurt och Special K red berries, yamii!
Har vart en mycket vacker dag idag solen har skinit och bara glada gäster!
Kvällens plan är att gå till Emelie som fylelr 20, GRATTIS IMMÄN!!
Eller oj hon fyllde nog i veckan, men men jag får ge dig en gratti kram snart..
Efter Immän antar jag att det blir utgång, Nybron står på mitt schema, ses vi där??
Så e-luvan.... vart blir den? Wii vad jag ska röjja ikväll TAGGAD!..

Imorgon är det 30 års kalas eller sthlm som gäller.... vet inte vad som blir än beror väl lite på hur man mår imorgon med.. Men en bra helg blir det! i can feel it ;)

Söndag.... Bingo o Grappa?? Eller en förstörd Sandra som Zzzooover.

Ska ha min nya ögonskugga jag köpte på club kvällen, wii himla fin den är.. Lila.. You'll se later!

Ha en trevlig helg partysessor!

TjaaAoO

Kommentarer
Postat av: tove

ha en bra kväll:)

2008-02-29 @ 18:40:12
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0