Grattis Harrys

WohOo glada harrys folk igår som stapla in med the trofeee!!
jepp jepp jepp de vann bowlingen.

Vad gjorde jag och kusinen dåå?
Vi startade vår kväll på Bingo hallen, haha himla skojj faktist.. Riktigt stressigt spel och det krävs djuuup konsetration.. eller? haha Ska visst bli vår nya söndags grej ;)
Efter det bär det av till Tajman där vi käkar och dricker biiira, lovar dig att den smakade himelskt gott jag var TÖRSTIG!
Några bira senare kommer Ante in och säger att de öppnar Grappa inom ca 10 minuter, WohjOo där lär det blii folk tänkte Kussen och jag o drar med Martin dit. Han hade väl liiite svårt att lämna sin käraste "spelmaskinen"....TORSK. ;)
På Grappa rasade det in krogpersonal SmOckAt och wii vilket drag det blev.
Roligaste söndagen på länge, alla där var på strååålande party humör och "champagnen"  flödade.. (nej fy heter det verkligen flödade?? haha fulaste ordet jag hört isf)

En riktigt grym kväll som avslutades med en riktigt scary cykeltur med Martin sen hem och sooov sött sötare sötast.

Nudå.... Solen skiner, Sandra är på toppen humör.... MEN nu är det jobb och jag är inte allt för sugen på det men äsh blir nog lugnt idag. i hope. Vi ska visst få en praktikant, chill !
Skönt med sovmorgon...Det här är sista veckan på ett tag som jag kan härja eftersom jag är på Hvilsta nu, sen är det morgonjobb på skolan igen... 7.55 every morniiing! Zzzz....

Jaja time tooo gOo ciiiiOo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0