Gutten morgen

på er alle glada.... Jag är tok täppt i örat, can't hear you!!!!!
Idag har jag mycke gäster på Hvilsta.. Kommer ett gäng Italienare och sen 20 stycken från något annat land, igår kom de från de här baltiska länderna.. haha så det låter när de pratar, att de inte skäms ;).
serverade södermanlands rikaste kvinna igår, shiiiit fatta att vara så rik som hon. Jag vill också!!
Kanske ska fråga om hon vill gifta sig med mig, det är ju skottår på fredag "dfen dagen då kvinnorna får fria till männen" ;)

Joo satte mig här för att kika om man fått lön och NEJ... Jag trodde att kommun anställda får lön den 26, men är det den 27 alltså? Det suger ju... Jag ska ju på MakeUpStore kväll idag och sen dricka bira, hur ska det här gå ihop sig?? hms... well time for work


Adioooos

Kommentarer
Postat av: S

Bloggggggaaaa

2008-02-28 @ 09:06:06
URL: http://saaraans.blogg.se
Postat av: sandra

jag skaaaa... himla massa att göra hela tiden.. ikväll kanske :)

2008-02-28 @ 16:55:30
URL: http://sunniie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0