I miss you Bret

Mejlar en del med Kristina nu och hon skrev något som fick mig så glad så glad se här....

I know Bret really misses you!  But you did a great thing for him, you taught him to enjoy Art!  You should see him paint, he loves it!  I think the neatest thing I have seen him paint--- are you ready--- I couldn't believe my eyes--- it was a--- Parrot sitting on a stick, and you could even see his claws and beak!

Oo han är så duktig skulle så gärna vilja vara där för honom hela tiden bara kunna hjälpa till och ha det kul. Vet att vi kom riktigt nära varandra och förstod varandra så som ingen annan kunde göra. special connection.
Vill tillbaka nu nu nu pallar inte det hära vädret det här griniga folket och allt annat grått och trist.
När jag är ute här och går så vågar folk inte ens se åt mitt håll och ännu mindre le liksom, är alla verkligen så deprimerade här att man inte ens kan hälsa på en främling?
I Florida på mina promenader hälsar alla och bilarna tutar på mig och Candy, man blir glad och på gott humör.
Ne just nu är Sverige skit och jag skulle göra allt för att komma tillbaka till Florida.
Om jag fortsätter att jobba så som jag gör nu så kan jag nog komma till slutet av somarn om jag inte ledsnar totalt och drar så fort lönen kommer.... just nu har jag ingen lust att vara hemma.
Kommer jag tillbaka i slutet av somarn så fyller ju jag 21 år och det borde ju firas med en kryssning till Hawaii eller kanske Jamaica, för hur ska jag annars kunna slå min och Robbans trip to Bahamas?!
OCH 21 år är en stor grej i USA UNITED STATES OF AMERICA ;) Boooyah! Det 'är en plan !

I really miss my other Family, the Virtue's!
Alot of love from Sweden to you guys....

Skulle gärna sätta en bild på mig och familjen här men det uppskattas inte av familjen så kanske att jag ritar upp en egen på paint senare istället ;)

Nu är det dusch och sen......!? Gaygalan? haha

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha neej blue berries faktiskt hihi

2008-02-07 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0