Komtek

Började jobbet 7.55 och fick då reda på att vi har studie dag, woho!
Vi for iväg 8.30 till Faktoriholmaren här i staden jag och hela klassen plus en till lärare, kändes kul att få göra något nytt faktist.
Där fick vi uppfinna något och jag och min elev uppfann en "PLING" en lustig kille som heter Dick som plingar på en gammal telefon klocka. Riktigt snyggt gjort faktist, det är sånt här jag tycker om med skolan att få pyssla och hålla på. Sedan fick vi leka i rummet nedan massa roliga saker som elektricitet, bollar, snurrar och en massa mer "uppfinningar". Himla skoj.
Vid halv två var det dags att springa till bussen med rullstol, ni ska veta att jag fick dra!!
Himla tungt och varmt, flåsade sönder mig ;) Men men nu har jag fått träning för dagen. Bra Sandra!

Imorgon är det planerat att jag ska jobba bara det att min elev är i sälen så jag vet inte vad jag ska göra.
De får helt enkelt ringa och väcka mig om jag ska jobba eller inte. Vore skönt att sova men ännu skönare att få en FET lön ;) Jag jobbar ju faktist så gott som varje dag på Hällbyskola och är jag inte där så är jag på Hvilsta.
Wii ska jobba sönder mig saknar mitt Florida så hemskt mycket och Bret min sötaste Bret, jag ska komma tillbaka!! i promise...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0