LyckaT

Wii vilken bra helg jag har haft, verkliigen!
Har hunnit med en massa massa har då ingen tid att skriva nu för jag ska iväg och spela bingo och dricka bira... WohoO.. var ju lungan igår fast kom hem himla sent, vid halv fyra någe sen var det upp och jobba imorse :)
Har sprutat sönder min noos också, fy satan så ont det gör att snyta sig. Känns som hjärnan försöker pressa sig ur näan.
Är nässpray farligt?? Kommer jag att spruta ut dricka ur näsan nu som på "The heartbreak kid" ??
Det står att man ska spraya 2-3 ggr om dagen men jag har väl sprayat kanske 2 ggr i timman för man ska väl spraya när det blir täppt??
Oj just jaa...
Bråttom var det..
Bilder och helgens händelser kommer nästa gång ;)

Tja tja tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0