slutkörd

oj oj ännu en tuff helg över.. wiii så himlans skoj.

Sjuk kul fredag då vi härjade i Stränkan hoho träffa massa folk och full som en kastrull blev man, Tackar Mattias för en grym kväll där och Camilla för en fin fin förfest! Emma hun -YOU ROCK!

Lördagen dåå fy satan himlans full ända in  på lördags kvällen lagom tills det var dags att börja igen hade jag nyktrat till.. Blidde två bira på förfesten hos Sara med YohannA, Mickis och Sara. Tänkte ta en lugn kväll faktist. Mötte upp min Göteborgs pudding Emma som jag drog med mig på Lotus, wii så skoj.
Saknat att festa med Emma så det blev ju inge vidare lugnt på krogen heller en shot dit och en shot dit sen en massa bira såklart. Hur kan ens kropp palla så mycket!?
Jag menar sitter jag på Centro och tar 2-3 bira känner jag mig lullig o lite halv vinglig men om jag sveper en massa shots och så vidare så känns det som jag ligger på samma fulla nivå hela tiden, hur e det möjligt!?
Sjukt kul ivaf, jag har de bästaste bästaste bästaste vännerna och de sjukaste partydjuren i hela vida världen! Love love love!!

Söndagen hoho pigg och glad nästan hela dagen antagligen för jag haft en sån lyckad helg igen åkte på böldpesten iofs.. Fy hade inte den dött ut!? Min fot ivaf är död utan känsel på en böld.. pest !
Glodde film annars as usual, söndags hobbyn liksom.
Hällby ringde på morgonen men nej fy för att jobba så himlans trött. Gick på en morgon promenad istället sen chillidill hela måndagen.
Brumma till Tuna park med Hon o Han där vi käkade på basiliCa och knata omkring i affärena, jag letade ivrigt efter mina brallor som jag hört talas om men inte kunde finna.
Blidde att glida ner på stan till slut endå. Jag och Maria flumma omkring, vi ska förresten skriva skivkontrakt med våra ljuvliga stämmor. "Musik för döva".
På Gina hittade jag mina brallor, rena fyndet 300 kronor thanks for the tips Carolinen!! =)
Köpte också ett billigt vanligt vitt h&m linne. wOhOo också jag kan komma billigt undan.

Efter staden skulle jag o Maria köpa snus, ruggigt snus och röksugen nu förtin min nya grej tror jag. Himlans gott allt sånt där, funderar på att börja knarka också.. Man är väl rätt häftig då va? Jaa bra Sandra!! lets do it!
Vi möttes av 3 brandbilar, 2 snutar och en ambulans wohoo vi åker efter vettja så en road trip genom Årby och vi såg inte ens någon rök, var det falskt alarm kanske!? Ett Himlans stohej för ingenting.
Vi hade skoj ivaf, alltid kul med Maria.
For hem till Micke sen och sååg äntligen klart på den segaste Disney film ever, SURFS UP. Lyckades vara vaken hela filmen efter ca 6 försök. finally.

Jobbat och slitit idag skulle ner på stan men fyy har ingen ork någon har visst smittat mig, är det du mister Lalablom? eller är det kanske kussefinen.. morr säger jag bara! Jobb veckan ut sen på Hällby :)
Wii ska äntligen få en riktig lön igen det har jag inte fått på ett helt fucking år, longing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0